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공지사항



제목 교실 및 사무실 블라인드 교체 설치 입찰 재 공고
작성자 skiskrwp
작성일자 2021-12-23
카테고리 SKIS

교실 및 사무실 블라인드 설치 입찰 재 공고

Re-Tender Notice for Classroom Blind Replacement and Installation

 

 

1. 재 입찰에 부치는 사항(Re-Tender Notice Information)

 가. 공 고 명: 교실 및 사무실 블라인드 설치(Classroom Blind Installation)

 나. 기초금액(Price): S$41,000

 다. 입찰기간(Tender Period): 2021. 12. 23(, Thu)10:00am~12. 30(목, Thu) 11:00am

 라. 개찰일시(Tender Opening Date & Time): 2021. 12. 30. 12:00

 마. 시공내용: 블라인드 (A,B동 전체 및 강당)Blinds for Block A, B & Others

 바. 시공기간(Installation Period): 2022.1.10 ~ 2022.2.9. (1개월, 1 month)

 사. 시공내용: 별도 첨부파일 참고 (See attachment for tender information)

 아. 발주기관: 싱가포르한국국제학교(71 Bukit Tinggi Road, Singapore 289759)

 

2. 입찰참가 자격(Tender Criteria)

 가. ACRA에 등록이 되어 있어야 하며, 사무소는 싱가포르에 위치해야 함

 Company must be registered with ACRA and have an office located in Singapore

 나. 블라인드 시공 실적 및 해당 자격이 있는 업체

 Companies that have past experience/qualification in blind installation.

  

3. 제출 견적서류 및 마감 Submission of quotation documents and deadlines

 가. 제출서류: 입찰서, 입찰보증금지급각서, 사업자등록증

      Documents to be submitted: Tender Application Form, Tender Guarantee Memorandum, ACRA Certificate

     *서류 미비한 경우 접수하지 않음

     *Incomplete documents will be disqualified

 나. 접 수 처: 싱가포르한국국제학교(우편접수 가능. , 접수기간 이내 학교에 도착한 서류에 한해 접수하며 이후 도착한 서류는 접수하지 않음)

       Tender Application Address: 71 Bukit Tinggi Rd (S) 289759

       (Accepted by post, however, documents must be received by us within the tender period. Documents received after the tender period will not be accepted.)

 다. 접수기간(Tender Application period): 2021. 12. 23(, Thu) ~ 12. 30(, Thu)

 

4. 낙찰자 결정방법(Method to determine successful bidders)

 가. 예정가격은 기초금액 ± 3% 범위 내에서 작성된 15개의 예비가격 중에서 선택된 4개의 산출평균으로 결정

      The expected price is determined by the calculated average of 4 selected among 15 preliminary prices prepared within the range

      of ± 3% of the basic price

 나. 예정가격의 이하로 입찰한 업체 중 최저가인 업체를 낙찰자로 결정

      The bidder with the lowest price below the expected price among all bidders is determined as the successful bidder.

 다. 낙찰하한선인 87.745% 미만에 해당하는 업체는 별도 통보없이 제외

      Companies that fall below 87.745% of the lower bid limit are excluded without notice.

 

5. 기타사항(Other matters)

 가. 제출한 서류는 일체 반환하지 않는다.(Submitted documents will not be returned)

 나. 입찰보증금 납부는 입찰보증금지급각서로 대체합니다.

      The payment of the bid deposit is replaced with a tender guarantee memorandum.

 다. 입찰에 참여하는 관계자는 사전에 입찰 규정을 철저하게 숙지하고 참여하시가 바랍니다. 학교는 입찰자가 주의 깊게 숙지하지 않은 것에 대하여 책임지지

     않습니다.

     Companies participating in the tender are requested to thoroughly understand the information about the tender before participating in the

     tender. The school is not responsible if the bidder has misread any tender information.

 라. 입찰과 관련한 문의사항은 학교 6741-0778으로 문의하여 주시기 바랍니다.(For inquiries about the tender, please contact the school at 6741-0778)

 

 


 

20211223


 


 

 


싱 가 포 르 한 국 국 제 학 교 장

첨부파일
Bid Form 블라인드 교체 설치 입찰서식 1부.pdf